Hoppa till innehållet
29 september 2022

BÖJTORSDAG - Knäböj

Kom och testa ditt 1RM! (1 repetition max) 


Genom att testa 1RM då och då kan du få en övergripande bild av din styrka samt att du kan följa upp och utvärdera ditt träningsupplägg. Du kan sedan även använda ditt resultat för att optimera din träning.

För att jobba med maximal styrka ska du träna på ca 85-100% av 1RM
För att bygga muskler ska belastningen ligga på ca 70-85% av 1RM
För att träna explosivitet bör belastningen ligga på 30-60% av 1RM
För att jobba med muskeluthållighet ska du träna på ca 0-60% av 1RM 

 

Under böjtorsdag kommer våra Personlig Tränare finnas på plats i gymmet, vi går igenom vad som är rätt teknik och hjälper till med passning av de tunga lyften så att de utförs på ett säkert sätt. 

 

Vi hjälper även till vid uppvärmning med val av vilka vikter som kan vara lämpliga att välja om det är första gången man provar att lyfta tungt.

 

Torsdag den 29/9 

kl: 17.00 – 19.00

Gratis för Hermelinens medlemmar 

 

Anmäl dig till BÖJTORSDAG - Knäböj här nedan! 

 

Om du inte lyfter, kom gärna förbi och prata träning med oss!  

/Personliga Tränare Malin, Lina, Erica och Maria


Anmäl dig

Genom att fylla i formuläret nedan kan du anmäla dig och ett antal extra personer till evenemanget.

Fält markerade med * är obligatoriska fält.

SIMSKOLA
SIMSKOLA
15 september 2022, 00:00-00:00

Vecka 47 startar vi upp 4 nya simskolegrupper.  För mer info och anmälan

Ashtangayoga för nybörjare
Ashtangayoga för nybörjare
3 oktober 2022

Under 4 tillfällen i höst har du möjlighet att  introduceras i ashtangayoga, en dynamisk yogaform...

Kom igång efter graviditet
Kom igång efter graviditet
5 oktober 2022

Denna träning riktar sig till den som vill stärka sina muskler efter graviditet och förlossning....

Tillgänglighet på hermelinen.se
By Formsmedjan. Powered by Yago